7 Temmuz 2008 Pazartesi

Eğitim Kurumlari 1 (Yalnizca Arapca Egitimi Icin)

Sam Universitesi Edebiyat Fakultesi Arap Dili Bolumu
Higher Language Instutie ( Yuksek Dil Enstitusu)

--> Baslangic duzeyi 3, orta duzey 3 ve ileri duzey 2 kur olmak uzere toplam 8 devreden olusuyor. Her kur 4 haftadan ibaret. Haftada 5 gun 20 saat , toplamda ise 80 saat yapiyor, ileri duzeyde ise 90 saat... Kurs saat sabah 9:00 dan 13:00 e kadar suruyor.

--> Kayitlar 1 hafta suruyor ve her ayin farkli zaman araliklarinda yapiliyor.

--> Siniflar karma ve 8 -20 kisilik

--> Modern Arapca veriliyor.

--> Turkler yok denecek kadar az.

--> Kurs ucreti ; her kur 16.000 SYP (350$). Yani her dort hafta icin 350$ odeyeceksiniz. Ileri duzeyde ise 21.000 SYP (460$).

--> Yurt; fakultenin hemen karsisinda ucretsiz devlet yurtlari var lakin yurtlar kalinacak kadar temiz ve bakimli degil ve kiz-erkek girisleri ayni kapidan yapiliyor. Yine de yurtta kalacam derseniz basvurursunuz ve %99 ihtimalle bi kac gun icinde yurda kaydinizi yaptirirsiniz.

--> Istenen Belgeler
1) Pasaport Fotokopisi
2) 4 fotograf
3) Tavsiye Mektubu
4) Aids testi (sam da yaptiracaksiniz)
5)

--> Kurs Hakkinda,
Bu kursta musluman sayisi cok cok az. Ayrica hocalarin dersi ara ara ingilizce anlattigi da oluyor. Ingilizce pratiginizi gelistirebilirsiniz. Bunun yaninda Turklerin yok denecek kadar az olmasi bir avantaj...

2 yorum:

Geceye Yagan Yagmur dedi ki...

Selamun Aleyküm.
Öncelikle vermiş olduğunuz bilgiler için çok teşekkür ederim..
Ben 20 yaşındayım İlk Okul mezunuyum Hafızım Arabcaya aşinayım çünkü babam arabca biliyor ve ben emsile bine maksud avamil okudum (4 yıl önce okuduğum için hiçbişey kalmadı.
Evimize her sene mutlaka Arab yada Arabca bilen Malezyalı, Endonezyalı misfirler geliyor ben onlara istanbulu gezdiriyordum.. Onlar 1 hafta 10gün kaldıklarında ben yavaş yavaş arabca cümleler kurmaya başlıyordum.. 4 senedir çalışıyorum fakat şuan İlimle iştigal edersem Dedem sonuna kadar destek olamyı vaad etdi.. Ben Ebunnurda okumayı düşünüyorum (kısa süreli bir eğitim deil 7-8 sene okuyabilirim)
Sizce Lise mezunu olmadığım için kayıt olma şansım varmı? yada Suriyede farklı bir kurumda eğitim alma şansım varmı? eğer bu konuda bana ayrdımcı olabilirseniz çok memnun olurum.. Benim mail adresim: orkhunoguz@gmail.com günde birkaç kez mail kutumu kontrol ederek sizden cevap bekleyeceğim.. Allah'a emanet olun..

hatice dedi ki...

merhaba,
sam universitesinin kayit tarihleri hakkinda nereden bilgi alabilirim?
selamlar

- zamanin dondugu kareler -

- zamanin dondugu kareler -
tren istasyonu

70 inde yahsi bir sofor

adalet sarayi (mezze)

ahh suleymaniye

ali seriati

babussarki

bulutlar ortmese gunesi

seyyide zeyneb - tavan suslemesi

seyyide zeynep - tavan revaklar

seyyide zeyneb minare

palmiye

seyyide zeynep giris

seyyide zeynep kubbe ic gorunum

seyyide zeyneb

sana soyle kasiyundan bir baktim ey sam i serif

sam in mercedesleri motorlu bisiklet

emevi meydani

kasiyundan emevi camii

hicaz demiryolu sam istasyonu

gezi servisi...

hamidiye carsisina giderken camii tenkiz

gelin minaresi

emevi camii 4

emevi camii 3

emevi camii 1

emevi camii 2

cisri reisden kasiyun

ekmek kuyrugu

cisri reisden bir gece kasiyun